hai...masa untuk luahkan perasaan yang tak berapa nak puas hati !jom,korek ape yang berlaku :D

Monday, September 20, 2010

latest

hai...lame dah tak jumpa kau kan blog :) tak pew..hari ni aku nak habiskan mase aku dengan kau okay??
hidup,hidup,hidup ~ macam macam akan jadi pada kite selagi kite hidup.dan aku pula tak tahu bila aku akan mati ...6 hari aku duduk dekat hospital...teman atuk aku..sepanjang die sakit,tapi di sebabkan hp aku tak de camera so,aku tak boleh laaa nak tangkap gambar :) ..tapi kalau ade cam pon..aku takot la nak tangkap gambar kat situ..orang kate kalau tangkap gambar kat hospital nanti hantu nak berebut masuk dalam gambar jugak :) jadi aku beralah lah dengan hantu tuh :) untuk kali ni pulak :D

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete