hai...masa untuk luahkan perasaan yang tak berapa nak puas hati !jom,korek ape yang berlaku :D

Thursday, August 26, 2010

hari yang amat memeritkan :)

hari ni dan semalam terpakse dengar harris nyanyi ..so,aku nak taknak pon terpakse la dengar walaupon dah 2000 kali aku suruh die stop ! :D aku dengar sambil study...kami memang selalu bergaduh..dah macam anjing dengan kucing woo!! tapi aku = kucing dan die pula anjing...aku apnggil die 'pak tam' dan die panggil aku pulak bulan...sebab ape ?? sebab aku ade jerawat. memang aku tak kesah..tapi kadang kadang terasa jugak..tapi aku buat tak tahu jew...kitorang menag tak penah mengaku kalah antara sau sama lain..ade jee benda yang kitorang nak gaduh!.. bagi aku die okay jew...dan boleh dibuat kawan ..ade beberapa yang perangai die menggelikan aku ..jom aku listkan untuk korang :
1)bising :)
2) suka kutuk aku,
3)suka buat bunyi air liur :( 
(bunyi die camni SSSSSSSHHHHHHHHRRRRRRRRRPPPP )
4) nyanyi pekik pekik semuanya high notes :)






No comments:

Post a Comment