hai...masa untuk luahkan perasaan yang tak berapa nak puas hati !jom,korek ape yang berlaku :D

Saturday, August 21, 2010

budak tadika kemas :)

herm!...dari kecik aku duduk dengan opah dan arwah atok aku..then,mungkin sebab tu gak aku lebih rapat dengan diorang..tapi pagi tadi..aku mimpi arwah atok aku..n aku pon tak tahu kenapa.aku baru rase gembira sangat nak balik kampung sebab nak tolong atok aku buat lemang...tetiba aku terjaga.. rupa-rupanya baru aku sedar..yang aku ni mimpi..YaAllah..Kau kuatkan lah hatiku untuk harungi semua ini..tambah tambah lagi  opahku...kesian die kena raya sorang sorang tahun ni..opah jangan nangis yew..ida selalu ingat kat opah .boleh tak kalau aku nak jerit kuat-kuat dan lepaskan semua masalah yang aku alami..?? sangat berat.. arwah atok dan opah aku yang jage aku adik beradik dari kecik lagi..tapi biler dah masuk darjah 1 mak dan ayah aku amek kami duduk dengan diorang..aku ingat lagi,macam mana arwah atok bawak motor,arwah bawak memang macam mat rempit :)
disebabkan aku paling kecik,aku kena duduk dalam bakul motor,next arwah atok sebagai penunggang,next angah dan di ikuti along..along time tuh dah goyang-goyang kat belakang sebab takut jatuh.ahah! arwah atok akan pakai jaket kulit hitam die,wah! dah macam nak pergi konvoi kan..padahal nak pegi sekolah tadika jew :) . okay . dah la tuh bye :)
 

No comments:

Post a Comment