hai...masa untuk luahkan perasaan yang tak berapa nak puas hati !jom,korek ape yang berlaku :D

Saturday, August 21, 2010

i love him

mohd rusdy dan siti syahida
yes! aku sayang die sorang. kau 'A' jangan ganggu aku lagi tau. setiap hari kau ganggu aku .dan setiap hari jugak kau call aku. sory beb! aku takkan angkat.kau jangan nak hancurkan hubungan kitorang.
i love him so much !'A' tolong la faham..yang aku takkan patah balik dekat kau...cukup la ape yang kau dah buat before this :(
aku benci perangai kau yang tak penah berubah tu. walaupun aku tau,aku taklah baik mana..tapi jahat aku tak la..macam jahat kau tu..kau patot berubah 'A' . kau kene terima yang aku bukan milik kau .jangan nak goda aku dengan ayat manis kau.aku tak cair pon,aku tambah menyampah ade la !

No comments:

Post a Comment