hai...masa untuk luahkan perasaan yang tak berapa nak puas hati !jom,korek ape yang berlaku :D

Saturday, August 21, 2010

happy besday untuk kalian

dari kiri :rayna,dayah,yang lain tak yah kenal dah..kat bawah ni dah kenalkan :)
tepat pukul 12.50 am...aku dan geng kepala gila.. yang terdiri daripada bam,atin,bella,iz,far,kycha,lynn,jannah dan tidak ketinggalan ida..telah menjalankan operasi yang sangat hebat rancangannye :) ops! sape pulak mangse kami ?? :D tak lain dan tak bukan -----) dayah and rayna :DD .. aku dengan bongkak dan takburnye menengking dayah untuk menjenguk bam yang kononnye demam sampai seizure. (dah macam budak kecik la.demam sikit terus kena sawan babi :D) ,okay. next ! rayna pulak yang duduk satu rumah dengan aku...die juga baru je menamatkan zaman mudanya 3 ,4 hari yang lalu..turut terkena .. selepas berhempas pulas,hingga aku sanggup mengetuk-ngetuk kepalaku di dinding..aku dapat idea..dengan cara,aku ajak die dan kezennya kycha untuk buat kerja jahat untuk dayah .(padahal die pon nanti akan terkena) eheh!. apabila operasi sedang dijalankan..si budak kenet rayna mengadu ,nak terberak!aduhai! budak ni... (aku cakap dalam hati)... sementara yang lain lain duduk belakang blok ..yang paling best..tyme baru nak menyorok..ternampak kelibat seseorang sdang menjemur kain (pelik pelik je orang johor ni!sidai baju waktu malam...haish!) ida terperanjat macam beruk tyme tuh! uhuh.  makcik kat jb memang suka buat kezutan terlampau :) . dalam masa yang sama ida dan iz sedang berperang dengan pundi kencing mereka memasing...haish! nasib baik tak terbuang air tyme tengok makcik tuh. .last. dayah yang memakai baju kelawar tyme tuh terkena balingan tepung jugak.di turuti dengan rayna yang baru je lepas mandi :)

oh kalian maaf ye :) ape ape pon 

happy birthday to dayah dan belated birthday to raihana :D
kredit to Uncle cina botak : thankss sebab anda sound kitorang suruh diam..padan muka ,kitorang akan buat lagi bising next time..supaya awak tak boleh tidur :D
 

No comments:

Post a Comment